Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"Personangrepp" är naturligtvis bara relevanta när man diskuterar en person, vilket man naturligtvis också får göra. Såvitt jag kan se diskuterar angriper och spekulerar du f.ö. min person i samma utsräckning som jag diskuterar din. Dessutom är det inte personangrepp i vanlig mening att kritisera någons brist på debattstil. När man däremot diskuterar t.ex. anonymitet eller oljeanvändning är både positiva effekter och negativa effekter relevanta. Den som vägrar erkänna att det finns positiva effekter som ska vägas mot de negativa är som sagt både osaklig och intelektuellt ointressant. Naturligtvis behöver du inte diskutera med mig eller andra pseudonymer, det har du ju inte heller gjort i någon nämnvärd utsträckning, du har enligt min mening mestadels ägnat dig åt att föra en monolog. Så det lär inte bli någon större skillnad. Under tiden fortsätter jag att skriva om vad och vem jag vill riktat till vem jag vill.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?