Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Eftersom jag är ointresserad av diskussioner som är mer fokuserade på personer istället för sakfrågor och där "relevanta argument" uppenbart betyder personangrepp, så saknar jag intresse av att "diskutera" med dig Cmologgad eftersom jag anser att det du håller på med inte definieras som en seriös och saklig diskussion. Det är inte en moralfråga för mig, men som vanligt påstår du massa saker om min person hela tiden och det är för mig uppenbart att du inte vågar göra det under din riktiga identitet därför att du egentligen inte står för vad du skriver. För mig är det både ointressant och meningslöst att "diskutera" med människor som inte står för vad de skriver. Och ja, jag säger till dig att om du vill diskutera med mig så får du återkomma när du vågar använda ditt riktiga namn. Det står ingenting i Sourzes regler att jag måste diskutera med dig, så jag anser att jag har friheten att avstå så länge som du gömmer dig bakom pseudonym.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?