Valt inlägg:
Ditt problem cmologgad det är att du inte kan acceptera att jag inte tycker som du. En "dialog" definierar du uppenbarligen som att jag måste hålla med dig istället för att gå i svaromål. Det är intressant att du använder uttrycket "motståndare". Det är en term som för mig handlar om sport, bataljer eller krig. Är det så du ser på diskussioner? Jag ser diskussioner som ett utbyte av åsikter på ett vänskapligt plan. "Motståndare" - nej, inte från min sida. jag diskuterar inte för att "vinna" över någon "motståndare". Jag uttrycker mina åsikter och jag går i svaromål på andras åsikter. Du förväntar dig att jag ska hålla med dig, men jag håller inte med dig om saker som jag inte håller med dig om. Det är klart att du upplever det som "mycket tröttsamt" att jag vågar stå för det jag skriver och därmed går i svaromål på det som jag inte håller med om. Till skillnad från dig vågar jag stå för det jag skriver och den jag är för jag använder mitt riktiga namn medan du använder en pseudonym för att slippa ta ansvar för dina personangrepp.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?