Valt inlägg:
Cmologgad, du ger vatten på min kvarn och frågan är om du skulle bete dig som du gör mot mig om du använde ditt riktiga namn. Dina personangrepp, raljeringar och din ständiga svårighet att hålla dig till ämnet - i den diskussionen som du hänvisar till pratade du ofta om helt andra saker än det som min artikel handlade om och därmed saknades total relevans till min artikel. Du är ett typexempel på en person som gömmer sig bakom en pseudonym istället för att visa din verkliga identitet.
Jag visar mig naken inför de som läser här, jag vågar det. Jag är öppen och ärlig med vad jag tycker och tänker, och jag kan dessutom vara det utan att hemfalla mig till Cmologgads personangrepp som han eller hon strör omkring sig.
Banestyret och Cmologgad kan mycket väl vara samma person som pratar med sig själv.
Människor som inte vågar visa sig själva utan skriver under pseudonym för att komma med sina personangrepp, raljeringar, oseriösa kommentarer och ständiga påhopp - de är människor som jag känner mig mindre intresserad av att diskutera med. Jag är ointresserad av oseriösa diskussioner Cmologgad, men om du visar vem du är så diskuterar jag gärna med dig. Jag vågar, vågar du? Vågar du släppa rinken och komma in i matchen genom att visa ditt riktiga jag?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?