Rapportera inlägg

Valt inlägg:

47 Nettan, nu blev jag lite överraskad! Är du verkligen så kritisk till feminismen? Det är nämligen ena sidan av problemet, hur de har kunnat härja: Att kvinnor passivt gett dem sin makt! Den andra är att män varit passiva, och accepterar lögnerna. Båda lika illa och av en mängd olika komplicerade skäl. Vi trodde väl i början på dem, precis som på Khomeini i Iran. Själv har debatterat en hel del, har ett brev från Manna-Reta Winberg, men har i stort sett slutat. Det var några av dem här på sourze tidigare som uppträdde precis som i din rätt träffsäkra analys! De försvann, blev väl för jobbigt... Jag tror alltså att kvinnorna aktivt måste ta avstånd från feminismen, iaf som den utvecklas. Och männen, ja...det är en historia. Själv koncentrerar jag mig på statsfeminismen vars logiska, omoraliska och odemokratiska grodor måste avslöjas! För en bätre debatt och politik. "På båda könens villkor, för båda könens bästa" som jag brukar hävda.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?