Valt inlägg:
#46 Jocke S. Du avslutar Ditt inlägg med…Citat// Män måste bli mer aktiva i könsdebatten och sluta vela så förbannat!//Slut citat….Inte ens jag har klarat av att kunna ha en seriös diskussion med feminister. Gudrun Schyman och jag har haft åtskillig mailkommunikation. Petra Östergren är en annan debattör som inte tas på speciellt stort allvar av feminister,
Och Du tror på fullt allvar att män ska kunna ha det utan att bli anklagade för både det ena och det andra. Vissa feminister är värre knarkmotståndarna. De vägrar ta en seriös diskussion. Oavsett vilka argument man anger så vägrar de höra eller ens diskutera. Tror någon ärligt talat att en man skulle riskera att få påhälsning i hemmet av en feminist som anklagar honom för både det ena och andra? Barnen, frun, skolkamraterna till barnen och arbetskamraterna till frun och även mannen kommer att bli informerade om feministernas ”verklighet” som de naturligtvis kan bekräfta genom sina likasinnade medsystrar. Ungefär som Beatrice Ask´s förslag att man ska kontakta alla män som MISSTÄNKS kunna köpa sex. Jag vill bara gratulera den man som klarar av detta konststycke utan att inte bli hotad på något sätt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?