Valt inlägg:
31 Mats Ceder i 26 tidigare "Grabbar, med en liberal USA-vänlig, med en kvinnofientlig inställning, med en taskig uppväxt och en dålig självkänsla. Det kommer alltid att finnas såna, men så länge de använder sourze som sitt lekrum så är jag rädd för att jag fortsättningsvis kommer att stänga kommentarsmöjligheterna till mina artiklar. Mats."
Förutom det intellektuellt och moraliskt undermåliga i ovanämnda, inbillar sig Mats Ceder att någon vettig person känner sig träffad?
Kritiserar man feministcitat, t.ex "Vi skiter i männen" senast, så är man "kvinnofientlig"!? Doris Lessing är kvinnofientlig? Läs lite logik, fundera på demokrati.
Och har man "en taskig uppväxt" så är det synonymt med "dålig självkänsla"! Du saknar, moral grabben! Du vet ingenting om min som jag ogärna yppar av precis motsatta skäl eller andras uppväxt. Man dömer inte heller ut, som du gör upprepar detta, eller sätter ett likhethetsstecken mellan sådan och dålig självkänsla. Men du kanske fått en taskig uppfostran?
Jag tycker däremot du gör rätt i som stänger ditt "forum". Tills du växt upp, gör det gärna oralt/digitalt här också. Det har du ju redan gjort eftersom du naturligtvis är svarslös om ditt grova klavertramp.
Klart slut!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?