Valt inlägg:
#32-33 CMO, det är förstås mig du svarar och liksom Jocke S så känner även du dig träffad och även denna gång så stämmer det. "Det handlar om ett personligt val " Jo precis så är det. Och ifall man anser att öppenhet, "fair play" m.m. är vktiga normer och något man eftersträvar i stort så utövar man de också själv. Man verkar för dem med sitt egna handlande. För somliga betyder detta mer, för dig mindre. "De som tycker att de fått speciellt hård och skoningslös kritik borde kanske sedan tänka efter om det möjligen kan ha något med deras artiklar att göra." Det är väl rätt självklart att det har med artiklarna att göra!! Men sedan är det upp till de som är kritiska att bemöta detta med påtalanden om felaktigheter i sak. Vad jag menar är att artiklarna istället retar och hotar kritikerns personliga tro och identitet varefter denne svarar med glåpord. Du vet vad jag menar eftersom du är allmänt känd här på sourze för just detta och dessutom tvingat redaktionen att stryka flera av dina inlägg pga just detta.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?