Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Här har det sannerligen rivstartat med kommentarer och några av dom har även innehållit frågor eller påståenden riktade till mig som jag nu ska försöka besvara.// Först vill jag säga något om de två månader ungefär som debatten pågått. Den började faktiskt då jag läste en artikel här på Sourze av SDU ordföranden Erik Almqvist. För att inte dra igång någon politisk debatt här, i en tråd som är tänkt att handla om annat, så säger jag bara att det i artikeln fanns vissa saker som jag störde mig på eftersom jag tyckte att dom inte var korrekta. Konsekvensen av detta blev en artikel utformad som en replik till Almqvist. Han avhördes aldrig men man kan säga att debatten startade sedan här i kommentarsfälten för att därefter gå vidare till och fortsätta i min blogg. Jag har aldrig tidigare varit särskilt intresserad av SD och deras politik men blev nu tvungen att snabbt läsa in och ta reda på en massa fakta om partiet och i det jobbet hade jag lite tur för mitt i detta kom så deras skuggbudget som dels gav svar på en del men som framförallt gav en djup källa till nya artiklar och blev upphov till nya frågor.//

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?