Valt inlägg:
#11 #8 raphaelmabo. Först och främst har identitetsstölder funnits hur länge som helst, Lasse-Maja är ett exempel på detta. http://sv.wikipedia.org/wiki/Lasse-Maja
Men att inte kunna få vara anonyma när vi känner för det behöver ju inte alltid vara negativt. Hade Michael Gajditza valt att vara anonym hade han med all säkerhet inte fått den beundrarpost han fick av Nisse och hans kompisar, som även jag råkade ut för för att jag hade samma åsikter. Det är en lång historia som Nisse inte förtjänar att få allt för mycket uppmärksamhet av. Jag tycker ändå det är viktigt poängtera att vi än så länge får lov att använda pseudonymer. Tids nog kommer vi kanske inte ens att kunna duscha utan att det registreras och dit vill inte jag komma. Idag betalar Du avgift på de offentliga toaletterna med mobilen. Det är lika farligt det för det är alltid någon som kan missbruka systemet. Exempel på det är många av de personer som tvingas leva med
Skyddad identitet och förövaren är polis. Registrering, registrering, registrering, Nej tack!
Sedan kan jag bara konstatera att människor som Nisse kommer alltid att finnas hur vi än försöker skydda oss från dem.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?