Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Som alltid en välskriven artikel. Måste säga att Du har bra koll på Din släkthistoria som nog skulle vara intressant att följa. Några av mina bröder håller på med släktforskning som har inneburit ett ganska omfattande arbeta att ta fram alla. Är vi egentligen så svenska från begynnelsen om vi skulle titta närmare på vårt ursprung. Kungafamiljen är ju allt annat än svenskar egentligen. Bäst att förtydliga att jag är Royalist och vill ha vår Monarki kvar. Jag tycker det är sorgligt att någon, i det här fallet Du Michael, blir påhoppad för något som någon fått för sig att Du är eller inte är i stället för att titta på det Du skriver. Jag förstår inte detta, hur man bara för sitt höga nöjes skull sprider falska uppgifter om någon enbart för att skada personen. Hur är sådana människor skapta? Eller tror de verkligen i sin enfald att det faktiskt förhåller sig så? Som någon skrev på en annan sajt om en person….”Varför ta upp tid att älta detta när det finns viktigare problem att försöka lösa”…. OBS ej ordagrant översatt men andemeningen var denna. För det är ju faktiskt så att det idag finns problem som är värda att lägga ner sin energi på, hemlöshet, kvinnors utsatthet och även myndigheters och polisers övergrepp är några problem som inte är acceptabla enligt mig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?