Valt inlägg:
#28. Inger: Vet inte om jag tolkar Dig rätt eller ej eftersom Du hänvisar till en länk där det står att Medier sällan ställs till ansvar. Detta kan jag hålla med om men det är trots allt endast en länk och upp till mig att tolka den efter mitt synsätt. Inte med ett enda ord har Du nämnt hur Du egentligen tycker i den frågan. Oftast instämmer jag när någon bifogar en länk som jag kan kontrollera. Varför jag ifrågasätter Dig är därför att Du aldrig godtar när någon annan bifogar en länk som talar för att det kan vara att det faktiskt förhåller sig såsom artikeln beskriver.
Både jag, Fredrik, Ombudet och flera andra har bifogat länkar när det gäller polisen så jag undrar varför dessa artiklar skulle vara mindre trovärdiga än de Du hänvisar till? Inger, JAG VET att medier sällan fälls, precis lika sällan som poliser fälls. Men om Du läst artikeln noggrant så säger Per Hultengård att det ”skulle kunna” leda till en förtalsstämning. Det kan hända mycket ännu. Aftonbladet kanske dementerar? Detta vet vi ingenting om idag.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?