Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej George jag ser egentligen Littorin som underordnad, men kan inte låta bli att undra hur man kan lämna ut sina barns namn för att lägga en dimridå för pressen, Jag var på almedalen när pressen anklagades för oetisk verksamhetoch hyenametoder mot Littorin, inget av det visade sig stämma utan var påhitt från vem? för att inte diskutera sakfrågan. Alla genomgår kriser vid skilsmässor, mest barnen, men jag tror vet inte mao att Littorin kanske inte varit helt snövit i sitt äktenskap heller, många kändisar har skilt sig i Sverige även politiker utan att det blivit smutsiga affärer i media. Även ministrar som t.ex Göran Persson utan att det blev någon större affär, dt finns även fall där barn är inblandade. Generellt har statsministern skött frågan uruselt, eftersom han visste några dagar innan vad det handlade om borde alltså agerat mer öppet. då hade frågan varit över och om Littorin sagt visst så var det, tja journalistiskt hade den varit död.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?