Valt inlägg:
Nick: Jag har inte lågt förtroende för AB mer än för Expressen eller andra tidningar. Det är dock magstarkt att Aftonbladet skulle riskera ett förtalsåtal i den här historien. Dirty campaigning har Alliansen ägnat sig åt hela tiden genom att t.ex dra upp tobleroneaffären, etc.. Jag bygger inte på att Mattsson har fel i diskussionen om förlorare, tvärtom, de stora förlorarna är barn och fd fru, barn vars namn Littorin publicerar för att skydda sig själv. Jag jävlas möjligen med dig, eftersom din reaktion hör hemma i en gammal tid av världen. Jag är inget offer, tvärtom men du verkar vilja vara det. Du har brister i historisk mediakunskap och framför allt lyser det allians och borglig. Vad gäller Sourze står det väl dig fritt att välja lämna forumet och skriva någon annanstans. Jag är övertygad om att din debatteknik knappast tillhör den högre intellektuella skolan
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?