Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#8. Janne B. Varför partierna föraktas? Det finns många orsaker till det och jag kan ju inte svara för vad andra tycker. Men jag skulle säga såhär att respekt det är inget man kan kräva, det är något man måste förtjäna, så även politikerna. Som jag ser det utifrån mina värderingar så sättar man krav på medborgarna medan man själv bryter mot många lagar som andra skulle blivit dömda till stränga straff. Att man sedan som etablerat parti är så feg så man tar till rena maffiametoderna för att nå sina mål är något annat som inte heller medför att man känner förakt för dessa politiker. Man hotar t.ex. en radiokanal för att man helt enkelt inte vill att väljarna ska få så mycket information om dem. Tänker då på Radio Gagnef som hotades att stänga av Frihetspartiet. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid161&artikel3784658 Det är ju så genomruttet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?