Valt inlägg:
Lasse i Gatan är en lustig typ som har en egen agenda i vilken det står att Ombudet ljuger oavsett vad han säger. Han har sedan påstått detta gång efter gång och varje gång så har han inte kunnat påvisa den lögn som han talat om. Inte en enda gång har han alltså kunnat bevisa sin ständigt upprepade tes om att jag ljuger och undanhåller.// Det klarar han inte den här gången heller. Jag behöver bara fråga hur han kom till den artikel i SvD han refererar till som bevis för mitt undanhållande och med all sannolikhet så har han klickat på länken i min artikel, en länk som jag lagt dit för att mina läsare ska kunna läsa själva.// Jag vet inte vad andra tycker men själv anser jag det vara oerhört märkligt om någon försöker dölja något för att sedan visa exakt vad han döljer. Hade jag velat dölja något så hade jag väl inte länkat, eller hur!?// Så Lasse, hem igen o läs på, andas djupt och ta nya tag. Vem vet, någon gång kanske du lyckas men så här långt så går det riktigt, riktigt dåligt för dig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?