Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#. 10. Kära Lasse i Gatan. Är det för mycket begärt att försöka be Dig att ha en seriös diskussion? Jag tänker emellertid inte besvara Dina kommentarer som är oförskämda. Men om Du vore lite påläst så är det så att alla betalar skatt på ena eller andra sättet så länge de köper någon vara eftersom dessa varor redan är beskattade. Detta innebär att precis alla personer på ena eller andra sättet bidrar till vår statskassa. Och NEJ Lasse, jag tänker inte dra fram något enstaka ingripande om något som slutat olyckligt. Vi har precis haft en snarlik diskussion där flertalet här på Sourze.se är seriösa och skulle Du nu vara ärligt intresserad av att hitta något så är det bara att söka på Google. Kära Lasse, Du behöver inte "köpa" något av det jag skriver och jag har heller inte lust att lägga min dyrbara tid på oseriösa personer. Du är hjärtligt välkommen att diskutera seriöst.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?