Valt inlägg:
#9/ Nettan/ Citat:
"Klart som f—n att det stör mig när mina skattepengar går till att befrämja pedofili på så sätt att poliser inte gör sitt jobb som de ska." Du kan väl inte bidra med så mycket skattepengar, när det mesta av dygnets timmar går åt till att skriva skit om landets poliser. Du skulle behöva åka med en vecka i någon bil i en av våra större städer, så tror jag att du ändrar uppfattning om polisens arbete och uppskatta vad de uträttar. Dra fram några enstaka ingripanden som har slutat olyckligt och tjata dagligen om vad som har hänt, det är sjukligt beteende. De som går bärsärkargång och är drogpåverkade eller farligt psykist hotfulla, där fodras ett kraftigare ingripande. Att poliser medvetet går in för att skada eller ta livet av någon här i Sverige, det köper inte jag.
Ditt surrar om att poliser skulle vara drogade, var har du källan till det påståendet. Sen att du inte fattar ett smack om vad jag skrev i min förra kommentar är bara att beklaga.11.31
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?