Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#48/ Inger O, nej inte 17 tycker jag SYND om dej!!! Du är ingen slätstruken tyckasyndomtyp utan har förtjänster som gjort att flera av dina inlägg intresserat mej. Det är anledningen till att jag besvarat dem ibland - När du nu också erkänner att även DU kan göra misstag vinner du ytterligare poäng. Annars hade jag nog gissat ytterligare och till slut hamnat på en narcissistisk störning. Inte speciellt smickrande ... Jo, Ky liksom Sunny är en av mina äldsta o bästa sourze-vänner allt sedan starten - KY DRAR man inte in!! Däremot minns jag alltid hans fyndiga poesi, och han är också den enda som jag snackat "magkänsla" med - det var DÄRFÖR jag nämnde honom när även du kom stickande med det ordet. KY är big på www.poeter.se - Där han ger allas geniknölar välbehövlig massage : Där har han också den rätta publiken ... För resten, Inger, det här med synstörning var ju tydligen inte så HELT fel diagnos!! Dessutom går felet för det mesta att avhjälpa - Ha det gott!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?