Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke S - om du försöker insinuera att diskussionen om oljeläckan som jag var aktiv i och som byggde på en artikel av mig, var en fråga om moral så har det aldrig handlat om moral för mig, det har hela tiden handlat om överlevnad, överlevnad för människan, djuren och naturen. En överlevnadsfråga, ingen moralfråga. Och i fallet FI så säger jag helt enkelt - pengarna var budgeterade till reklam och det var precis det som var effekten av tilltaget. Jag säger inte att hon har gjort rätt eller fel, jag säger bara att pengarna gick till det som de var budgeterade att gå till, vilket är något som tycks ha missats i den här diskussionen. Om det var moraliskt rätt eller fel att göra en provokativ reklamkupp istället för att köpa annonsutrymme för samma pengar, det kan givetvis diskuteras men det är ingen diskussion jag deltar i för jag är ointresserad av både henne och partiet. Däremot påpekar jag att pengarna gick till det som var budgeterat, och jag säger varken mer eller mindre än det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?