Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Får tacka skribent Gajditza för 2st mycket väl författade artiklar.samt sourze som vågar publicera Det du tar upp angående polisens resursanvändning vs behovet av att bekämpa en läder fi som växt ofantligt senaste åren i gbg. Jag kan inte undgå att se ett samband med att Barbro Jönsson "Uddevalla åklagaren" blev stabschef på Lkp i gbg. Då tror man att hon lär ju vara flitig och extremt fokuserad på "organiserad/grov " brottslighet. Icke, hon är tydligen den som skall gå igen samtliga ärenden som då även innefattar dokument vilka varit i domstol. Likväl, så är det sekretess på ett helt ärende, vilket jag även är åtalad och dömd på. Så vitt jag vet är det 6st civilister varav en journalist, och ingen får ut något. Så det kan med god grund tas för ett faktum att Göteborgs Posten har sålt sig och de vägrade att ens skriva en artikel angående 2a FUn lagts ner i Liljekvistfallet . De agerade istället exemplariskt i sk "nyttig idiot". De tryckte en "intervju" som bestod av en icke namngiven läkare i sth, som hävdade såsom Björn Ericson. "obducerar det gör man bäst på distans, då går det som en dans". Fredrik Ekdahl gbg

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?