Valt inlägg:
# 44 Anonym och präktig så upprepar han sig som en berusad papegoja. Jag tror inte att det råder någon som helst tvekan om att jag suttit i fängelse för narkotikabrott vid det här laget. Det innebär samtidigt att jag har en inblick i en värld som du måhända bara har teoretiska aningar om författade i trygg hemmiljö. Det kan ju också vara så att du Lasse, skriver direkt från en rättspsykiatrisk klinik där du vårdas för upprepade fall av pedofili. Vad vet jag, du väljer ju att vara anonym som den fegaste av de fega. Det är mer man i vilken islamisk liten gosse som kommer hit än vad det är i dig och om begreppet att "försvara svenskhet" innefattar ett försvar av sådana som du så finns det ingen som helst anledning till detta då du i mina ögon representerar en hel mängd osvenska saker som t.ex feghet. Fast du kanske tycker att feghet är en hedervärd svensk egenskap som du själv besitter i en imponerande omfattning.// Dessutom så är du att betrakta som närmast indolent vilket du visar med dina försök till någon sorts argumentation. Låt oss ta det sakta och från början. 1. Jag avfärdar den forskningsrapport du hittat på den grund jag angivit, d.v.s att den inte berör det faktum att alkohol är inkörsporten till alla droger i minst 90 av fallen. Samma typ av forskning har gjorts avseende Ibogaine som jag tidigare skrivit om här på Sourze där resultaten på möss visar en viss effekt. Till skillnad mot dig så har jag inte tagit denna rapport, som jag iofs sympatiserar med, som intäkt för att gå ut och skrika om att jag funnit den heliga Graal och nu är i besittning av den enda sanningen, jag förordade i det jag skrev att man skulle fördjupa forskningen. Det är skillnaden, eller en av skillnaderna mellan dig och mig. Du läser något, till dryga 90 i Politiskt inkorrekt vilken tycks vara din i stort sett enda källa till "kunskap", sedan hanterar du det du har läst som just den enda sanningen medan jag oftast söker vidare och ser vad olika källor säger.// 2. Hur menar du att min fråga till dig om du påstår att jag använder cannabis och/eller opiater utgör ett överslätande av saker som blir för närgågna min egen person? För övrigt så anser jag att en anonym egentligen inte har rätten att ens ställa en sådan fråga eller göra ett sådant påstående avseende någon som skriver under eget namn. Att göra det är ju enda möjligheten att ens kunna utsättas för frågor av privat natur. Men det övergår förmodligen helt din fattningsförmåga min anonyme lille vän.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?