Valt inlägg:
Tacl Lasse för att du letar rätt på artiklar jag missat som bevisar att den nuvarande narkotikapolitiken är ett stort misslyckande!! Visserligen är bevisningen i fallet redan fullständigt övertygande men till och med den som så ihärdigt söker som du gör, kanske till slut kan inse att du har bara två val. Antingen en legalisering så att narkotikapolitiken kan ges den inriktning som är klokast, d.v.s så kallad "Harmreduction" eller att hålla fast vid den nuvarande och se allt fler gå under.// Varför funderar du på om jag är med i undersökningen? Det är väl aldrig så att du påstår att jag brukar cannabis eller opiater? Om du gör det så skulle jag gärna se dig gör detsamma under eget namn men jag har en satsad tusenlapp på att så inte kommer att ske. Du är nämligen alldeles för feg. I själva verket så måste feg förstärkas med ordet ynklig. Så, nu blev det bättre, ynkligt feg. Du sitter här på Sourze och spyr din bittergalla över dom som har en annan uppfattning än du men vet du vad? Din uppfattning har inget som helst värde eftersom den framförs på det ynkligt fega sätt som du gör gömd bakom din pseudonym vilket är de förkrympta själarnas främsta kännetecken. Vad gäller forskningsstudien så gör den samma misstag som alla tidigare har gjort, den sätter helt enkelt upp fel premisser. Cannabis är inte den farliga drogen, det är alkoholen som är drogen som är inkörsport till alla andra droger.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?