Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon: Jag känner ganska väl 2 polier som misshandlar o våldtar. Den som våldtog mig under ett helt år när jag var strippa gjorde det i en lånad lägenhet. Hotet var att han skulle få mina barn omhändertagna för att jag var strippa.Jag var inte så dum att jag anmälde honom:han var dessutom befäl o åtalet hade genast lagts ner.Jag tog itu med honom själv:på mitt sätt.Men han skaffade sig säkert fort nog en ny Prostituerade Roshina Sambo som går på gatan i Göteborg råkade ut för en av poliserna i prostitutionsgruppen som ska hjälpa flickorna Han krävde att få tita på när hon tog kunderna till hans lägenhet:han tog de mesta av pengarna o han slog henne gul o blå.Vännerna gjorde allt för ata få henne att inte anmäla för vi insåg hur det skule gå Men Roshina har arbetat i många andra länder o där är horor inte rättslösa som här.De har egna föreningar o kan få både jurist o läkarhjälp.Nå hon anälde honom 2 gånger o han frikändes trots att han erkände att han brukade kika o till o med delta.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?