Rapportera inlägg

Valt inlägg:

248# Du beskriver det så bra att det gör mig mer glad än riksenhetens examensarbete. Åtal nu innan valet? Oh idealister...Har själv ej fått stryk av dom. Dock allt annat med total inriktan på o hota ens anhöriga, en själv, ideliga "förhör", husrannsakningar som uppges aldrig ha ägt rum. 18mån fu utan ett enda ord av sanning eller ett enda vittne hörs. Åtalas och döms utan att få veta vad i brottet bestått på xantal punkter. Som en icke tystad, belönas man med Lkpchef i 16mån utreder mig för svinens räkning . Mao de poliser o åklagare som ogillar att man inte e nöjd o fogar sig. Tror dom tar chansen om nyköpingscenariot blir "ok" ifrån rätt polischef. Så tacksamt iom man gör deras version en gnutta sann var dag som går utan ens ett tecken på deras brott ska synas. Än mindre sonas. Fega kräk är dom. JO gjorde att dom efter 2.5år trakassering av ens mor, inte vågar fortsätta själva. Då ber dom en civilist i soppan o tillika snutanhörig att ta vid där dom slutade. ORVESJÖ 63år degraderad pga otal års brott mot flertalet och nu säljandes dolce gabbana artiklar på blocket. Har säkert en logisk förklaring iom pensionering när som. Tror han. Jag vet bättre.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?