Valt inlägg:
Ombudet och Open minded ni är fantastiska på att få fram uppgifter. Inget av detta förvånar mej - säkerligen är det många med liknande erfarenheter som heller inte kan förvånas då det endast bekräftar den sorgliga verkligheten. Jag har för mej att RFHL för tjugu tretti år sedan gjorde en årsbok om polisövergrepp vilket många av deras medlemmar råkar ut för lite nu och då. Problemet är gammalt, makt berusar, till och med en så primitiv form av makt som fysiskt övervåld. I macksekvensen ser vi heller ingen skillnad på reaktion vad gällde den kvinnliga respektive den manliga polisen. Att poliserna nämnt droger eller alkohol som orsak till det påstådda våldsamma beteendet är också betecknande - då jag utan rimlig orsak blev anfallen misshandlad och bortförd ansågs jag också troligen vara påverkad av något narkotiskt preparat på grund att jag hade ett och annat att säga om vad dessa uniformerade virrhjärnor sysslar med... Och vad är lättare då man inte har något vettigt att komma med till försvar för sina handlingar än att komma med någon form av motanklagelser?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?