Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forts/#220. Ombudet.//BROTTSOFFER….HALLELULJA…Du skriver att man tycks ha glömt bort de brottsoffer som är utsatt för polisers övergrepp ej ordagrant citerat, Det är INTE fråga om att ha glömt bort eller ej, MIN PERSONLIGA ÅSIKT utan man har satt i system att det är acceptabelt att få lov att utsätta vissa personer och grupper för systematiskt förnedring och övergrepp. Eftersom polis idag utan större risk för repressalier kan förfalska bevis för att få fällande domar, hur är det inte då med acceptans för att låta poliser förfölja dessa personer eller utsätta dem för brottsprovokationer enbart i syfte att i slutändan kunna få fällande domar. VAD KOSTAR DETTA MISSBRUK AV SKATTEMEDEL OSS SKATTEBETALARE? Thomas Quick är endast ett fall som kostat oss enorma summor. http://www.debatthuset.com/forums/showthread.php?t7775 Det som jag finner märkligt är att man inte ifrågasätter detta missbruk av skattemedel utan endast att han trots allt KAN vara skyldig TROTS ATT det framkommit att det varit ledande förhör. Jag förstår mig inte på många av oss svenskar, ÄR VI SÅ HIMLA FEGA att vi hellre TILLÅTER OSS BLI VÅLDTAGNA än att säga ifrån mot de verkliga förövarna, d.v.s. Polisen med Statens goda minne att få begå hur mycket övergrepp de vill och bara för att de kan. De utnyttjar helt enkelt vår naivitet

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?