Valt inlägg:
Inger #151 Alldeles uppenbart förstår du inte vad jag berättat - rent pedagogiskt borde jag ta det långsammare eller föreslå att du försöker ta dej igenom texten igen - gör gärna lite marginalanteckningar. --- Nej jag satt inte oskyldigt i fängelse - som jag sa så överklagade jag brevledes till HD och fick på så sätt domen upphävd - men det var jag och ingen sketen advokat offentlig försvarare som skötte den saken. Den här parentesen är fullkomligt ovidkommande som kommentar till mitt inlägg Citterar//Att polis ibland m å s t e vittna är väl, till situationen, helt normalt? Grannar, fruar, barn, m fl ringer därför att n å g o n, oavsett kön, går amock och därför är det polisens arbete att både stoppa och utreda ett ev. ingripande.//sc. Att i sammanhanget rada upp ex antal rimliga orsaker för polisingripanden tolkar jag som att du inte vill ta till dej det jag skrivit eller att misstänkliggöra det och få det till att jag ljuger. Nu tar jag inte det så allvarligt då det gäller dej då det är helt i linje med din vanliga taktik som jag förstått att ha överseende med - möjligen har den det goda med sej att det kommer fram en hel del annat som är bra att få upp i ljuset - inte för att övertyga dej för det är inte mödan värd, men för att grundproblemet med en poliskår som tillåts löpa amok mot civila och döda en och annan emellanåt utan att det uppmärksammas på ett ändamålsenligt sätt och bekämpas är långt mycket viktigare än att haka upp sej på din notoriska tröghet...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?