Valt inlägg:
# 115. I read You loud and clear! Problemet Inger, är fortfarande Riksenheten för polismål som i snart fem år har farit land och rike runt och ägnat sig åt städning. I Liljeqvistfallet-storstädning. När den förste åklagarens arbete får underkänt, vem utses då att granska det arbetet? Jo, samme åklgare. Han ska alltså noga granska sig själv och komma fram till om han begått några allvarliga fel. När inte det heller fungerade så tog man till det vassaste man har, Björn Ericsson. Mannen, myten, åklagaren och visade det sig plötsligt, rättsmedicinaren. Jag anar efter ditt inlägg att du inte kan ha läst mitt med #111. Läs det och ser du sen inte ett mönster så ska jag ge dig en likadan sida till. 218 anmälningar i Uppsala förra året, inte ett åtal. I de allra flesta fall så brydde man sig inte ens om att förhöra poliser. Something is so rotten that it stinks.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?