Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#82. Inger. Du nämner att jag är generös när jag tycker att de s.k. ”utpekade” har en möjlighet att få komma till tals. Först och främst att peka ut någon är relativt vad man menar med det. För mig och många andra betyder nog att bli utpekad att det ären specifik person som man hängt ut med osanning. Det jag, Fredrik, Ombudet och flera andra är att diskutera olika händelser som redan varit ute i media. Måste det vara en kvällstidning såsom Expressen eller Aftonbladet för att det ska anses acceptabelt att hänga ut människor och dessutom när det gäller dessa tidningar så är det enskilda personer som många gånger blir fullständigt förkrossade och inte tillåts bemöta artikeln. Ingen har hängt ut någon enskild person utan endast kommenterat artiklar som redan publicerats. Jag skulle vilja att Du utvecklade lite mera ingående vilka personer som blivit uthängda. Jag förstår heller inte Ditt resonemang att polisen skulle känna sig utpekade. Någon specifik polisman Du tänker på? Har de inte gjort något så finns det väl ingen anledning till det och det skulle dessutom vara ett ypperligt tillfälle för dem uppvisa dokumenterad drogfrihet för att undanröja alla spekulationer.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?