Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ombudet: Jag har nu i flera komm. förklarat min kritik på artikelns innehåll med kanske 3 kärnor, och kommentarer. Ställt frågor, men får oftast länkar till svar. Och dessa orkar jag inte läsa. Att en utredning innehar "brister" kan betyda mycket på fikonspråk. . Således är ordet "brister" INTE ett bevis för att DU, Fredrik, Nettan999, kan åberopa övervåld och påstå mord alt. dråp i nuläge. Ni bör alltså vänta till ev. rättegång. Heter visst förr fria än fälla? I din artikel finns inte tydliga medicinska rader som förklarar/säger typ: "att dödsorsaken orsakades direkt eller indirekt av skador gn polisens YTTRE VÅLD." Kring kärnan om polisers ev. mord resp. dråp och hur de skyddas av en inkompetent internutredning byggs påståenden om machopoliser som går på anabola steorider, har mycken tid att bygga fritidsmuskler, misshandla barn och kvinnor i största allmänhet. Du påstår att du inte hänger ut någon. Men i 89# skriver Nettan999, CITAT: "Måste bara få kommentera, någon skrev att Ombudet och Fredrik hänger ut personer. Då vore det väl ett ypperligt tillfälle att de som känner sig utpekade bemöta det som skrivs. Jag tycker inte man pekar ut någon utan att det finns underlag för det, kanske skulle man istället säga att problemet belyses med fakta." ////Nettan är generös och menar att de som känner sig utpekade - polisen alltså - ska bemöta dessa Ombudets fakta i en intern IT-rättegång? Men vem sitter i juryn? För min del färdigdiskuterat.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?