Rapportera inlägg

Valt inlägg:

# 91, Inger. Den kommentar du lämnat här är inte värdig dig själv. Klart att polisen ska få nyttja det våld som krävs i vissa situationer. Lika givet är att dessa ska kunna granskas på ett objektivt sätt i efterhand utan åklagare som ändrar i rättsläkares slutsatser något du fortsatt vägrar kommentera. Fråga 2. Polisen skulle inte ha använt en typ av grepp som man efter Vallofallet faktiskt varit angelägen om att berätta om riskerna med.//3.Är med förlov sagt så dumt formulerad att jag avstår den första delen. Jag visade siffror som visar arr poliser i högre grad än andra är benägna att gripa till våld mot närstående. Det är inget jagb har hittat på det är fakta. Om det är som du sägerv att poliskåren idag består till 50 av kvinnor, vilket jag iofs betvivlar, så innebär det att statistiken i så fall försämras ytterligare på sätt att den visar att manliga poliser i än högre grad har ett beteende som avviker från normalpopulationen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?