Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Inger, jag hänger inte riktigt med: "i komm.fältet till artikeln" ,,, ¿Qué? Jag läste inte det lååånga inlägget. Jag har en god vän som var polis just i Basebollligan när det begav sig. Han slutade - enbart pga sina upplevelser - helt inom polisen och vågar än idag inte riktigt prata om allt. De var inte ute efter att döda ... men inte långt ifrån. En bruten fotled på någon i "buset" gjorde att de nästa gång kunde få tag på honom eftersom han då inte kunde springa så fort. Du skrev att när någon avlider så ska det "...ju givetvis utredas - som vilket annat dödsfall som sker på sjukhus!". Bah! Tror du själv på det? Min far blev, om inte mördad så i vart fall, avlivad på ett sjukhus. Det gick ända upp till Regeringen och jag fick ett beklagande brev av dåvarande socialminister Lars Engström. Men inget mer hände. Så jag har blivit ganska luttrad. Här är pappas historia: http://www.contra.nu/kommentar0042.html

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?