Rapportera inlägg

Valt inlägg:

70# Mycket väl samanfattat och i mina ögon, en helt klockren analys. Det hade inte fått fortgå mitt framför näsan på oss år ut och år in. Sedan kan jag inte säga att jag var så mkt mer mottaglig själv heller innan man fick känna på att som "god samhällsmedborgare" bli föremål för korrupt fd spaningschef, dito utredningschef vice chefsåklagare nuvarande organisation gbg. Frågan är hur man ska kunna avindoktrinera landet när inte ens tex papper med internutredning som glatt förkunnar "vi lät den anmälde sköta FU i 4mån". Har så mycket dokument som är tom än allvarligare. Jag har dokument som löser "gåtan" varför dom som första vittne i FUn hörde Liljekvist flickvän. Hon var enligt uppift ej kapabel till dyl. Internutrednings ##inen åkte till det sjukhus hon lagts in på. Gissningsvis sunt förnuft pga akut krisreaktion utlöst av hans död. Då hade det gått minst 5dagar utan att dom hållit ett enda förhör med polismännen på plats. Björn Ericson sa att det var svårt att få tag på någon av alla som var där. Hm, 13st o välja på hur ska man få tag i en polis? Då tänker dom i sina gravt korrupta sinnen "vi förhör anhörig som ev var vittne". Jag lyfter på hatten för sourze som tom vågar det vilket flashback inte ens gör. Det här är inte en ofarlig debatt. Sourze har dokument med krav om att länspolismästaren skulle agera JK och uppmanades av gbg polisen att ta till straffprocessuella tvångsmedell mot publîcist med utgivningstillstånd.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?