Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#37. Inger: Varken Du eller jag kan tala för någon annan specifik person utöver det underlag vi har. Du nämner ”andra aspekter”. Klart det finns ”andra Aspekter” men det finns det ju i precis allt som man vill nyansera. Jag tror vi har kommit ifrån tråden lite men nämnde tidigare i ett tidigare inlägg att de som arbetar med sexköp utsätts för risker, likväl som poliser utsätts för risker i sitt arbete. Sedan var det du som menade på att ingen ville betala skatt. Bifogade en länk som motsade Dig på detta. Dessutom tycker jag att Du har en nedlåtande attityd mot de som arbetar med sexköp genom att tycka att de kan gnida stång och visa rumpan. Inger, det ska Du inte fråga mig om utan de som bor på ålderdomshemmen. Det är frestande att inte göra en seriös undersökning och se vad de manliga hyresgästerna skulle tycka om det. Alla som utför ett arbete ska ha respekt för sin insats så länge de utför det de får betalt för. Och som sagt, för att återgå till artikeln så är det helt uppenbart att allt för många poliser inte utför sina arbetssysslor såsom de ska. Värst kanske ändå är att de som är rötägg förstör för de poliser som är värda all respekt men inte får det på grund av oseriösa och kriminella kollegor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?