Valt inlägg:
#31. Inger. Nu måste jag å det bestämdaste säga mot Dig. Det finns varken fel eller rätt utan olika tolkningar av olika frågeställningar. Du kan inte komma och säga att jag har fel. Däremot kan Du helt klart säga att mina värderingar och tolkningar skiljer sig från Dina. DETTA kan jag hålla med om. Kanske inte borde skrivit att jag inte "kunde" ha synpunkter om drogtester inom idrotten. Ber om ursäkt för detta och rättar det till att jag inte vill ha synpunkter om drogtester inom idrotten av den enkla anledningen att det inte är mitt område. Jag har ingen om huruvida idrottsmän går omkring och skjuter ihjäl människor såsom det händer inom polisen, inte heller har jag den blekaste aning om ifall de ärmer benägna att vara våldsamma såsom många poliser är. Jag kan däremottänka mig att en idrottsman eller idrottskvinna får tillräckligt utlopp för sin energi genom att hålla på med idrott
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?