Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vill tacka skribenten och sourze för en mycket väl behövd artikel. Granskningen i media av Riksenheten för polismål har fram tills nu bestått av enskilda fall. Det finns inte många i Sverige frånsett invigda som vet att samtliga åklagare gbg och malmö på Riksenheten för polismål samt UC, är precis så in i minsta detalj, korrupta.ja, där kom ordet igen Hur är det då möjligt frågar sig man kanske då. Varför skulle inte media ha tagit upp det här? Nu citerar jag kriminalkommisarie Peter K. på länskrim gbg /"om du hade haft någon som helst substans i det du säger. Tror du inte media hade kastat sig över det du nu påstår?"/ Hm, jag tror att han fick äta upp dom orden med råge. Polisledningen i gbg är så korrupta det sjunker in så smått? att dom tillsätter en sk "medling/gisslanscenariopolis" vid namn Mikael Borgkvist. Jag skriver namnet pga att "du får absolut inte nämna att jag och du har haft det här samtalet, eller att någon polis är orolig". Så där kan det alltså se ut i dagens Sverige. Jag sitter på 8st förhör inom loppet av 7månader angående ärekränkning och förtal. I 15månader har LKP haft daglig genomgång i mitt ärende. Det om man ska tro på chefen för LKP Carina Persson. Det samt att jag får en "medlare" som ska citat/"göra så att ingen behöver tappa ansiktet"/ Menar dom fortfarande att jag inte har "SUBSTANS" i mina påståenden om korupption? Skulle inte tro det... Vilket läsarna på sourze snart får se. Vilket därmed får en hel internutredningsenhet och den högsta ansvariga för chefsjuristfunktionen J. Calvin i gbg att bli så vansinnig som då jag förde påtal namnet Oswaldsson, samt min kännedom om vad de gjorde mot henne. Fredrik Ekdahl gbg

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?