Valt inlägg:
Jag vet inte vad du menar här? Har SD hotat dig, eller genom någon som är med i SD? Och på vilket sätt, det framkommer inte alls!
All kollektiv skuldbeläggning är mig främmande, men jag tycker du gör samma sak själv. Utan att belägga hur.
Om SD kommer in i riksdagen, så är det väl demokratiskt? De visar på ett missnöje med politiken på något sätt. Så får de andra partierna förklara sig. Säkert finns det en och annan rasist där, även någon nasse. Men det kan väl inte gälla alla som röstar på dem? För mig framstår de i SD mest som etnocentriska. Lokalpatrioter. Precis som Fi är "genocentriska". Genitalpatrioter. Att Fi inte kommer in är ett kanske ett större problem? Att de inte får chansen att göra bort sig ordentligt genom Schyman! Men det finns nämligen redan 7 stycken Fi i riksdagen. Att skylla hela SD för en medlem?, och utan att säga hur blir fel, kollektiv skuldbeläggning. Tycker vi haft nog av sådant!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?