Valt inlägg:
Äntligen ett bra inlägg i valdebatten, i stället för alla gulliga små kommentarer om ditt och datt. Det är just de här ämnena vi borde diskutera.
Om man surfar runt på EAP:s hemsida larouche.se så ser man också att de faktiskt har varnat för krisen och lagt fram förslag att lösa den, och detta INNAN alla massmedier sent omsider började ta upp det, så i det här fallet är det ingen smart efterhandskonstruktion.
Nu är det upp till de andra partierna att börja mäta sig med detta och diskutera de frågor som verkligen avgör vår framtid.
Jag skulle gärna se att några av de andra "ungdomspartiledarna" här på sourze.se sakligt bemöter Andreas Perssons argument. Faktum är ju att deras partier hittills inte agerat korrekt, varken före eller efter den ekonomiska krisen bröt ut på allvar. Om man vill visa att man kan regera och styra detta åt rätt håll, är det alltså dags att man hör av sig nu. Om de fortsätter dagisdebatten eller bara ägnar sig åt pajkastning, kommer nämligen jag och säkert många med mig med rätta rösta på EAP, för det verkar i nuläget vara det enda vettiga alternativet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?