Valt inlägg:
Ironi i sign "Roland Karlssons" texter? Efter att ha skummat hans andra texter är det tveksamt om den mannen äger ens självironi. I en artikel berättar han att han hellre diskuterar med de döda än t ex dagens politiker. Och det förstår jag att en "ultra" kan anföra politiska skäl som anledning. Men när samma man skriver, citat:///"Tacka vet jag att prata med de redan döda. De har ju ett långt liv att falla tillbaka på. Jag pratar ofta med Michel de Montaigne. Han levde visserligen för över 500 år sen. Men vi brukar ha livliga diskussioner. Jag kritiserar honom för olika åsikter som han hade. Och han är alltid redo att ompröva dem. Det känns mycket bra för mig att veta att jag alltid har rätt."/// DÅ är det kris, menar jag. En stor tänkare bör förstå skillnaden i att FÅ rätt och att VETA att man har rätt. Då är slutsatsen att det är INTE viktigast att FÅ rätt. Sådana män ska nog vara TACKSAMMA för att vi kvinnor finns och hjälpa dem till mångfald ;-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?