Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Replik på "ombudet" samt Inger Olsson. Angånde artikel i ämnet, detsamma gäller även mig. Har nu senaste dagarna läst in mig på flera av dina artiklar. Har nog aldrig trott att jag och en moderat skulle ha, i princip identisk syn på samhället. /Inger# Angående Liljekvistfallet och vad du påstår "mitt generaliserande av en hel kår". Tror du bör läsa artikeln jag skrev på en annan site. Där framför jag bla den infon du sedan fick höra dagens ekot redaktionen rikta in sig på. Förhoppningsvis får jag publicerat här och då får du se att dina påståenden om civilister som är kriminella, inte gör som länsman säger, lagar osv. Det är inte ens på 10 i topplistan som faktor i det systemfel du då inte kan missa. iofs undrar jag även nu Vore bra om du även vill försöka förstå, att jag ej påstår att samtliga är beredda att följa det som jag hävdar är norm och rådande kultur inom tex polisen gbg. Tror du kan se det om du tänker efter?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?