Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nettan: Ombudets resonemang håller jag mer för sann. Piketstyrkorna har länge varit kända för sina metoder. Att de går på droger är också något man kan SE med blotta ögat! De sätts också in vid s k tuffa sammanhang. Det var NÄR de sattes in mot Sthm: s hemlösa och alkisar som de avslöjades. ///Min erfarenhet av polisen är att DE var mest förnuftigast. Men nu var jag heller INTE kriminell eller missbrukare o s v. Senare i livet har jag varit i kontakt med dem via jobb. Jag har inte fått anledning till att ändra uppfattning. Poliser är oftast fysiskt aktiva, på fritid ute, och är därför oftat mer harmoniska är andra i samhället. Idag vet via hjärnforskningen, hur viktigt det är för vårt tänk och agerande. Gn att utbilda våra poliser med höga intagningskrav, eliminerade vi korruption. Poliser är INTE ogina att anmäla sin egen kollega ifall de bevittnar t ex övervåld. Poliser i Uppsala län hade LÄNGE klagat på sin feministchef! Nettan, du beskriver polisen, utifrån Frihetspartiet? - att "polisen systematiskt våldför sig på försvarslösa kvinnor" och "polisen med berått mod skjuter ihjäl oskyldiga men obekväma personer". De blir för mig a l l m ä n n a påståenden, vilka som ytterst saknar VARFÖR!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?