Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#10. Leif-Arne. Vet inte vem det är Du syftar på men jag tycker det är av oerhörd vikt att man kollar upp något man ska ha åsikter om. Du skriver att det räcker för dig att västarna har koppling till partiet. Det är väl ändå lite trångsynt. Alla de som inte har västar då? Och då menar jag vanliga medelålders personer som stöttar www.frihetspartiet.se, Det är som med SD, där är det medborgare som valt att stödja dem likväl som det är medborgare som stöttar Frihetspartiet. Men när vi nu ändå ska tala om västar….Är det västarna Du stör dig på eller är det att det är motorintresserade personer? För ska vi börja bojkotta alla som har väst så hur ska det gå på finlandsbåtarna om vi tog bort alla flytvästar, eller polisens skyddsvästar? Leif-Arne, jag trodde Dig om bättre än att inte skaffa Dig en egen åsikt. Du har ju tydligen inte tittat närmare på partiprogrammet utan pratar som Du verkar ha förstånd till.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?