Valt inlägg:
Inger #48-50 På din fråga "Anser du att en kille/man som har psykiatrisk sjukdomsproblematik missbruksproblem och som begår mord också är ett offer i den där teorin om könsmaktsordning? kan svaret inget annat bli än att - det beror på. Du får nog försöka precisera dej lite - som du vet så ser människors historia inte lika ut och vad som gäller för en gäller annorlunda för en annan. Du ska inte tro att jag skäms eller känner skuld om jag råkat kläcka ur mej något någon gång som någon eventuellt anser vara "politiskt korrekt". Det betyder bara helt enkelt så att det råkar vara min åsikt vilken jag står för tills jag blir övertygad om något annat. Citerar 48//Bizon:nice "s t o r a allvarliga män möta stora allvarliga öden" Jag digga "small people"...//sc. Vet du varför det blivit så - jag får en aning om att de små tiger still och inte ifrågasätter det du till synes vederhäftigt kläcker ur dej - Personligen diggar jag folk som är någorlunda sanna, och i fråga om debatterandet inte bara höstar ur sej något motsägelsefullt för sakens skull utan har några synpunkter som vederbörande i alla fall själv tror på. Citerar//Lyssna du då Bizon. Hoppas du känner dig stark sen och tycker att du är "big"...//sc. Betackar mej för den förhoppningen då jag inte tror den är ärligt menad.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?