Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#47 Bizon: Förvisso gör du en kovändning ang. SR: s syfte men - äntligen! Nu menar du på att orsaken till att SR sänder programmet med Annika Östberg inte längre har med att nå barn och ungdomar, vilka är på drift. Fine. Du talar tydligt och "politiskt" korrekt om SR: s syfte och skriver, citat: "SR: s beslut är intressant. SRs syfte kan jag bidra med vad jag tror är ett rimligt sådant – nämligen att det under lång tid i sverige informerats om Vad som hänt kvinnan i fråga. Även hennes bakgrund har så sakta kommit till allmänhetens kännedom..." Svara nu på frågan: Anser du att en kille/man som har psykiatrisk sjukdomsproblematik missbruksproblem och som begår mord också är ett offer i den där teorin om könsmaktsordning? Eller, när det gäller det där "könet" handlar det om Ufon, eller? Den här debatten får mig att tänka på när svenska socialchefer slår sina kloka huvud ihopa på deras egen sajt och utbrister: ungefär "Vi har avsatt så mycket resurser på barn och ungdomar inom socialtjänsten - ändå är resultaten förödande. Tyvärr misslyckas vi i de flesta fall."... När det gäller Annika Östberg har hon, mig veterligen, i n g e t att säga om svensk kriminalvård ect. Fast det är ju klart, vill man v e t a hur det är, i ett amerikanskt kvinnofängelse så what... Lyssna du då Bizon. Hoppas du känner dig stark sen och tycker att du är "big"...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?