Valt inlägg:
#26 Riktigt så uttryckte jag mej inte - ja sa bara att jag inte uppfattat det som ett privilegium och "och skulle det vara kriteriet tror jag inte att programmet skulle vara så intressant som det faktiskt många gånger är." Däremot tror jag att det ÄR ett så pass bra program därför att de som arbetar med urvalet i första hand vänder sej till de personer som har något viktigt att berätta. Att det är ett privilegium att verkligen få mer än rixtäckning för ett eget framförande av tankar, erfarenheter och det musikval som ligger en själv varmast om hjärtat kan jag gott erkänna med tre fingrar på lögnens bok numer ett, men det det gör knappast saken bättre - vi har ju en del andra intressanta program där ungdomar fått en bandspelare och en tid på sej innan programmakarna redigerat ihop det hela till en sändningsbar mix "Stopp personligt" tror jag det heter - också intressant - och "Ring P1" inte att förglömma - visserligen inte utan att bli ifrågasatt, men sänt direkt utan fallskärm. Åter till Annika Ö - skulle du vilja att hennes Sommar drogs in nu?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?