Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag anser att Östberg blivit alldeles för hårt straffad för de brott hon begick som ung och psykiskt obalanserad människa. Under alla omständigheter har hon sonat brotten. Till och med översonat dem. Varför skall hon nu ifrågasättas som sommarpratare? Ingen tror väl på allvar att hon skulle kunna ha haft en plan som gick ut på detta eller att någon ungdom idag vill satsa på trettio år i fängelse för att kanske bli sommarpratare år 2040. Östberg har en mycket speciell historia att berätta och jag tänker lyssna på den. Den finns sommarpratare jag inte kommer att låna mitt öra till och min radio är så finurligt konstruerad att jag kan stänga av de programmen. I övrigt så anser jag att alla människor har delansvar i allt som människor gör. Men skulle det finnas någon som anser sig vara utan skuld, så må denne nu framträda och kasta den första stenen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?