Valt inlägg:
#14 Ombudet: En sak förstår jag inte: v a r f ö r har inte ens framstående representanter för SD fällts för t o m grov diskriminering av, ytterst, muslimer? A Hitler var lika okunnig i biologi genetik som SD är nu. Han fick judar religionen till att bli en "biologisk ras" och märkte ut dem som all världens ondska. På samma sätt märker SD ut muslimer idag som all världens ondska.... Det är oroande att SD ligger så nära 4 spärren. Även A Hitler kom till makten via val och sådana människor dog inte ut med honom utan fanns både före och kommer efter... På en punkt har du rätt: önskealternativet är försent. Eftersom jag, med nog flera, inte håller med dig om att förnuft biter på dessa och de därför fortsätter med icke acceptala beteenden vill jag däremot tipsa dig om att bekämpa deras framfart gn att rikta in dig e n d a s t på röstdeltagarna när du väljer pennan som vapen. Därför i första hand, anta - hypotetiskt! - hur ser Sverige ut när alla utlänningar är borta och vi sitter instängda i vår lilla "puppa"? De kreativa företagarna och konstnärerna - som inte vill måla "svenska sörgårdsmålningar" - försvinner de också då, eller finns en och annan starkt konservativ kvar som sjunger nationalsången en gång i kvarten? Hur kommer kvinnorna att ha det? Barnen, de 12-åringar, som SD tycker ska ha fotbojor på vid snatteri... De sjuka o gamla, som blir allt fler, kan inte SD:s budget klara. Men tekniken har ju gått framåt så de kan se fram emot en lindrig död via injektionsspruta - även om de i n t e vill dö? M a o "mjuka" frågor intresserar människor mycket mer därför dessa finns direkt i vardagen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?