Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är just mot den bakgrund du beskriver som jag bestämt mig för att börja skriva de artiklar jag nu publicerar där jag kan så för min del har det beteende jag noterat på olika sidor och i olika trådar betytt att jag till slut kommit fram till att det bästa jag kan göra är att bidra till granskningen av SD genom att skriva.// Jag har även noterat att väldigt många av dom som kommenterade mina tidigare inlägg, på den tiden de fick höga betyg och inte nämnde SD......*S* inte kommenterar längre sedan jag i de senaste artiklarna i hög grad ägnat mig åt SD. Detta trots att ämnena är ungefär desamma som tidigare. Så nog har jag förstått vad som försigått tidigare men som jag skrev tidigare så är jag säker på att detta slår tillbaka på dom själva. Dessutom så har vi den situation vi har och ditt önskealternativ är inte aktuellt så då fortsätter jag med det jag kan göra. Jag skriver. Alltså existerar jag......*S*

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?