Valt inlägg:
Tack Gunnar, det är så jag ser det också. Tartyff, ja jag kritiserar SD, liksom jag i min blogg har kritiserat samtliga riksdagspartier då de lagt förslag som enligt min uppfattning förtjänar att kritiseras. Det finns en väldigt stor skillnad då man kritiserar dessa partier jämfört med då man kritiserar SD. I det första fallet så handlar kritiken och motargumenten om sakfrågan. I det andra fallet brukar det bli så, att oavsett vad sakfrågan gäller, så blir det antingen personliga påhopp eller en diskussion som inte har med sakfrågan att göra. Här har du nu möjligheten att bevisa att jag har fel genom att sakligt och med underbyggda argument visa att det jag skrivit i min artikel inte är korrekt. Kan du inte det utan istället har för avsikt att antingen angripa mig personligen eller att angripa andra som kommenterar, så kan jag inte hindra dig men alla som läser detta utom möjligen dina närmaste, kommer att se och förstå att du står tom och utan argument i sak. Så jag välkomnar dig till sakdebatten och några andra repliker än sådana som har med artikeln att göra kommer du inte att få som bränsle åt någon pseudodebatt från mig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?